Nejčastěji kladené otázky

Jsou vouchery vydávané na jméno? Můžu místo sebe poslat na zážitek náhradníka?
Naše cestovní kancelář vystavuje vouchery na jméno. V případě nemožnosti se dostavit na objednaný zážitek je ale možné za sebe poslat náhradníka.

Jakým způsobem obdržím voucher / zásilku?
Voucher zasíláme na Váš e-mail. Ten si následně vytisknete. Pokud nemáte možnost si voucher vytisknout, zašleme Vám ho poštou v dárkové obálce za poplatek 49,- Kč. Pokud budete chtít platit zážitek na dobírku, bude Vám k ceně zážitku připočítána cena 109,- Kč (49,- Kč poštovné a 60,- Kč poplatek za dobírku). Je možné si objednat i dárkový voucher. Ten Vám zašleme poštou za stejných podmínek jako klasický voucher. Zásilka s vybranými produkty Vám bude zaslána prostřednictvím České pošty. Ceny přepravného jsou při platbě předem stanoveny na 49,- Kč, při platbě na dobírku pak na 110,- Kč. Další informace naleznete v sekci Obchodní podmínky.

Je Vaše cestovní kancelář pojištěna proti úpadku?
Naše cestovní kancelář je pojištěna proti úpadku dle zákona č. 159/1999 Sbírky.

Jak probíhá rezervace zážitků?
Rezervace zážitku probíhá telefonicky. U každého zážitku je uvedeno telefonní číslo, na kterém si domluvíte termín a provedete rezervaci.

Jak zjistím, zda je volné místo ve vybraném zážitku / dostupnost zboží v E-shopu?
Volná místa zážitků si ověříte telefonicky. Telefonní číslo je vždy uvedeno u Vámi vybraného zážitku. Dostupnost zboží v E-shopu je průběžně aktualizována. Pokud by byl Vámi vybraný produkt již vyprodán, kontaktujeme Vás prostřednictvím e-mailu.

Jak zjistím, pro koho je zážitek vhodný?
U každého zážitku jsou v sekci Podmínky a další informace sepsané údaje, ve kterých se dozvíte pro koho je zážitek vhodný, fyzickou a psychickou náročnost a další užitečné informace.

Jak dlouho obvykle trvá vyřízení mé objednávky?
Objednávky vyřizujeme do 7 dnů od připsání částky na účet, případně do 7 dnů na dobírku.

Jaká je ochrana osobních údajů?
Veškeré osobní údaje a záznamy klientů naší cestovní kanceláře DCK West jsou zcela chráněny v souladu s platnými zákony České republiky o ochraně osobních dat, zejména podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Zasíláte zboží i do zahraničí?
Zboží a vouchery zasíláme v rámci České a Slovenské republiky. Kontaktujete nás, pokud budete chtít zaslat zboží do Slovenské republiky. Děkujeme.

U některých zážitků je uvedena cena od… jiná než po otevření zážitku.
Jedná se o zážitky pro skupiny. Na úvodní stránce je uvedena cena pro jednoho účastníka v případě plně naplněné kapacity zážitku. Po otevření je uvedena celková cena zážitku pro skupinu.